ID Checker – Identiteit validatie

ID Checker – Identiteit validatie

Een ID-Check uitvoeren kan eenvoudig en snel met de Datachecker van Nocore. Middels deze eenvoudige controlefunctie valideer je de identiteit van nieuwe medewerkers. Deze Datachecker is beschikbaar in Nocore Online. De ID Checker kun je als schoonmaakbedrijf of uitzendbureau gebruiken. Om gebruik te maken van de ID-checker dien je gebruik te maken van de HRM-module.

De datachecker is een geautomatiseerde en juridische validatie die binnen 30 seconden plaatsvindt. Het is zo simpel als een foto versturen en wachten op een goedkeuring. De controlefunctie is beschikbaar voor nieuwe medewerkers. Ook als medewerkers hun eigen inschrijving online doen, is de ID-checker beschikbaar.

Hoe werkt de ID-Check?
Op basis van de afbeelding of foto van het identiteitsbewijs worden visuele aspecten automatisch gecontroleerd door verschillende algoritmes. Op basis van de vermelde gegevens wordt teruggekoppeld of het document valide is.

Regels voor een geldige identiteitscontrole
Volgens de overheid zijn de volgende documenten geldig voor een identiteitscheck:

  • Paspoort
  • Nederlandse identiteitskaart
  • ID-kaart of paspoort uit een EER-Land
  • Nederlands vreemdelingendocument

Voor een identiteitscontrole bij indiensttreding moet de nationaliteit gecontroleerd worden. Deze ontbreekt op het rijbewijs, vandaar dat het rijbewijs geen geldig identiteitsbewijs is.

Privacy:
Als gebruiker van de Datachecker in Nocore Online sluit je zelf een overeenkomst met DataChecker.nl af over de verwerking van de checks. Wil je graag een demonstratie of meer informatie? Vraag naar de mogelijkheden van de ID-checker in Nocore Online.

Wat zeggen je collega's?

Martijn Woudsma
Finance Manager bij People21

“Steeds weer bewijst Nocore haar partnerschap en bevestigen ze ons dat we de juiste keuze hebben gemaakt. Met dezelfde FTE hebben we 40% meer medewerkers kunnen verlonen.”

Bekijk de volledige referentie
Tom Veldman
People Professionals

“Door de fijne samenwerking met Nocore kunnen wij onze dienstverlening steeds beter en leuker maken. Dat zijn de voordelen van het afnemen van front- én backoffice bij één partij.”

Bekijk de volledige referentie
Pieter Dokter
Mede-eigenaar FVH Facility

“Nocore gaf FVH Facility structuur en efficiëntie. Een waardevolle keuze voor ons. Andere bedrijven kunnen hier ook van profiteren.”

Bekijk de volledige referentie
Laamia Elyounoussi
Eigenaresse Schone Zaak

“Voor mij is Nocore mijn ‘bijbel’ in schoonmaakbeheer. Het biedt efficiëntie en structuur. Een zegen na handmatige administratie.”

Bekijk de volledige referentie
Wilco de Vries
Directeur Orion

“Dankzij Nocore hebben we nu efficiëntie, inzicht en gemak in onze administratie. Geen discussie meer over salaris en uren.”

Bekijk de volledige referentie
Bob van der Hoeven
HSU.nl

“Wat ik zo prettig vind aan Nocore Flex is dat we alles in één hebben: planning, uren én facturatie. We hebben nu een gewoon één bedrijf als aanspreekpunt.”

Bekijk de volledige referentie
Marije van de Ven
Manager backoffice bij Balans Schoonmaak- en bedrijfsdiensten

“Met Nocore hebben we volledig gedigitaliseerde werkprocessen en één handige administratie. Een totaalproduct dat onze groei ondersteunt.”

Bekijk de volledige referentie
Erna Wijdenes
Officemanager Wijco Detachering

“Ik durf wel te zeggen dat we dankzij Nocore er met honderd procent op vooruit zijn gegaan met onze verloning. Er is zoveel kennis, zoveel controle in de software gebouwd en dit alles onder één dak.”

Bekijk de volledige referentie
Mark Tham
Directeur van Meijer Multicleaning

“Nocore Facilitair is overzichtelijk, tijdbesparend en ik zou niet meer anders willen werken. Het biedt efficiëntie en inzicht.”

Bekijk de volledige referentie
Orhan Parlamis
Managing director van Atik Uitzendbureau

“We hebben uiteindelijk voor Nocore Flex gekozen, omdat er een perfecte, directe koppeling met Plan4Flex is.” Dat geeft ons veel tijdswinst en gebruikersgemak.”

Bekijk de volledige referentie
Marianne van Dijke
Medewerker binnendienst Toekomst Schoonmaakbedrijven

“We hebben dankzij de software en apps van Nocore al veel bedrijfsprocessen kunnen digitaliseren en verbeteren.”

Bekijk de volledige referentie
Dion Jansen
Directeur Kloof Zorgprofessionals

“Voor onze urenregistratie en planning waren we bij Plan4Flex aangesloten en door daar de koppeling met Nocore aan toe te voegen kunnen we een stuk efficiënter werken ”

Bekijk de volledige referentie
Jaimie Fambach
Teamleider Specialisten en Manager Facilitydesk MAS dienstverleners

‘’Dankzij het digitaliseren van werkbonnen besparen we veel tijd waardoor er minder van de marge af wordt gesnoept.’’

Bekijk de volledige referentie
Andrew Zwaarts
Mede-oprichter Uitzendbureau 24/7 drive

“De software van Nocore heeft geholpen om als bedrijf te groeien. Het totaalpakket zorgt voor veel minder administratieve rompslop en dus tijdswinst, die we weer kunnen steken in onze kernactiviteiten.”

Bekijk de volledige referentie
Anita Giesen
Giesen Facilities

”Het werkt erg eenvoudig. Via de portal op de website maak je gemakkelijk het ticket aan en onze medewerkers weten hun weg hierin te vinden.”

Bekijk de volledige referentie
José Perik
Directeur Jansen & De Wit

”De samenwerking met Nocore is erg prettig: er is veel aandacht voor goede support en ze hebben veel kennis over de branche. Zij zijn altijd bereikbaar en er wordt direct geacteerd.”

Bekijk de volledige referentie
Johan Smink
Commercieel Manager Prestatie Personeelsdiensten B.V.

”Een 10 is perfect, dus dat is lastig te geven, maar absoluut een kwalitatief goede en snelle implementatie van Nocore met Plan4Flex.”

Vorige
Volgende
ISO_9001
ISO_27001