CRM MyDesk

MyDesk: CRM voor Flex en Schoonmaak

Heb je een salesteam en ben je nog op zoek naar aanvullende commerciële software om de werkzaamheden goed in te richten? Dan hebben wij voor jou de oplossing!

Nocore biedt in samenwerking met strategisch partner Blisss MyDesk CRM aan: een gebruiksvriendelijke CRM-oplossing waarmee je salesactiviteiten gemakkelijk bijhoudt en verkoopresultaten direct inzichtelijk maakt. Het resultaat? Meer overzicht en meer omzet.

Nocore gelooft in het maximaal automatiseren en optimaliseren van processen op het gebied van verkoop. MyDesk maakt het mogelijk om het traject van prospect naar tevreden klant perfect bij te houden in één overzichtelijke omgeving, zonder dat hier veel administratief werk tegenover staat. MyDesk dient als uitbreiding op de aanwezige CRM-functionaliteiten binnen Nocore Flex en Nocore Facilitair. Door de geïntegreerde koppeling met de software van Nocore profiteer je als klant direct van de voordelen die MyDesk biedt.

Voordelen MyDesk voor klanten van Nocore:

  • Koppeling met Nocore software: klantendatabase waarmee je direct aan de slag kunt, zonder dubbele invoer
  • New business organiseren met een gebruiksvriendelijk CRM systeem
  • Bestaande relaties en prospects d.m.v. een vaste frequentie contacteren (+ reminder wanneer klanten te lang wachten op een contactmoment)
  • Mobiele applicatie voor onderweg: altijd en overal uw CRM bij de hand
  • Gemakkelijk verkoopresultaten meten en visualiseren in overzichtelijke salesrapportages
  • Een efficiënte salesplanning maken met de routeplanner en agendakoppeling
  • Ingevoerde data vanuit CRM direct exporteren naar Excel

Efficiënte salesplanning

Mis geen verkoopkans

Automatische rapportages

Hoe werkt MyDesk in de praktijk?

Voor verkopers/accountmanagers

Door het instellen van een vaste contactfrequentie, krijgt de verkoper/accountmanager een seintje wanneer hij weer contact moet opnemen met een klant of prospect. Hierdoor verliest het salesteam klanten en prospects nooit uit het oog. Plant de verkoper/accountmanager een bezoek bij een bedrijf? Dan ziet hij automatisch welke bedrijven er in de buurt zitten. Na het accountbezoek wordt het bezoekverslag binnen 3 minuutjes ingesproken in de CRM app, waarna het hele salesteam direct op de hoogte is van de gemaakte afspraken en de verkoopkansen die spelen. Ook de binnendienst kan het klantcontact en de taken die daaruit voortkomen eenvoudig vastleggen in MyDesk. Het management wordt automatisch op de hoogte gehouden met overzichtelijke rapportages.

Voor managers en leidinggevenden

De manager kan ieder moment van de dag zien welke deals er gaan vallen, wat er is besproken met prospects en klanten en in hoeverre het salesteam op schema loopt voor het behalen van de doelstellingen. Dagelijks ontvangt de manager een handige rapportage over de verrichte werkzaamheden en de voortgang in zijn mail. Daarnaast heeft de manager met één klik heldere visuele rapportages van de actuele omzetcijfers. Op deze manier houdt hij zicht op het salesproces en kan hij snel bijsturen. Zo wordt het eindelijk mogelijk om beslissingen te nemen op basis van cijfers.

Weten hoe MyDesk CRM uw organisatie kan helpen aan meer omzet en overzicht? Plan dan nu een gratis demo in.

Wat zeggen je collega's?

Martijn Woudsma
Finance Manager bij People21

“Steeds weer bewijst Nocore haar partnerschap en bevestigen ze ons dat we de juiste keuze hebben gemaakt. Met dezelfde FTE hebben we 40% meer medewerkers kunnen verlonen.”

Bekijk de volledige referentie
Tom Veldman
People Professionals

“Door de fijne samenwerking met Nocore kunnen wij onze dienstverlening steeds beter en leuker maken. Dat zijn de voordelen van het afnemen van front- én backoffice bij één partij.”

Bekijk de volledige referentie
Pieter Dokter
Mede-eigenaar FVH Facility

“Nocore gaf FVH Facility structuur en efficiëntie. Een waardevolle keuze voor ons. Andere bedrijven kunnen hier ook van profiteren.”

Bekijk de volledige referentie
Laamia Elyounoussi
Eigenaresse Schone Zaak

“Voor mij is Nocore mijn ‘bijbel’ in schoonmaakbeheer. Het biedt efficiëntie en structuur. Een zegen na handmatige administratie.”

Bekijk de volledige referentie
Wilco de Vries
Directeur Orion

“Dankzij Nocore hebben we nu efficiëntie, inzicht en gemak in onze administratie. Geen discussie meer over salaris en uren.”

Bekijk de volledige referentie
Bob van der Hoeven
HSU.nl

“Wat ik zo prettig vind aan Nocore Flex is dat we alles in één hebben: planning, uren én facturatie. We hebben nu een gewoon één bedrijf als aanspreekpunt.”

Bekijk de volledige referentie
Marije van de Ven
Manager backoffice bij Balans Schoonmaak- en bedrijfsdiensten

“Met Nocore hebben we volledig gedigitaliseerde werkprocessen en één handige administratie. Een totaalproduct dat onze groei ondersteunt.”

Bekijk de volledige referentie
Erna Wijdenes
Officemanager Wijco Detachering

“Ik durf wel te zeggen dat we dankzij Nocore er met honderd procent op vooruit zijn gegaan met onze verloning. Er is zoveel kennis, zoveel controle in de software gebouwd en dit alles onder één dak.”

Bekijk de volledige referentie
Mark Tham
Directeur van Meijer Multicleaning

“Nocore Facilitair is overzichtelijk, tijdbesparend en ik zou niet meer anders willen werken. Het biedt efficiëntie en inzicht.”

Bekijk de volledige referentie
Orhan Parlamis
Managing director van Atik Uitzendbureau

“We hebben uiteindelijk voor Nocore Flex gekozen, omdat er een perfecte, directe koppeling met Plan4Flex is.” Dat geeft ons veel tijdswinst en gebruikersgemak.”

Bekijk de volledige referentie
Marianne van Dijke
Medewerker binnendienst Toekomst Schoonmaakbedrijven

“We hebben dankzij de software en apps van Nocore al veel bedrijfsprocessen kunnen digitaliseren en verbeteren.”

Bekijk de volledige referentie
Dion Jansen
Directeur Kloof Zorgprofessionals

“Voor onze urenregistratie en planning waren we bij Plan4Flex aangesloten en door daar de koppeling met Nocore aan toe te voegen kunnen we een stuk efficiënter werken ”

Bekijk de volledige referentie
Jaimie Fambach
Teamleider Specialisten en Manager Facilitydesk MAS dienstverleners

‘’Dankzij het digitaliseren van werkbonnen besparen we veel tijd waardoor er minder van de marge af wordt gesnoept.’’

Bekijk de volledige referentie
Andrew Zwaarts
Mede-oprichter Uitzendbureau 24/7 drive

“De software van Nocore heeft geholpen om als bedrijf te groeien. Het totaalpakket zorgt voor veel minder administratieve rompslop en dus tijdswinst, die we weer kunnen steken in onze kernactiviteiten.”

Bekijk de volledige referentie
Anita Giesen
Giesen Facilities

”Het werkt erg eenvoudig. Via de portal op de website maak je gemakkelijk het ticket aan en onze medewerkers weten hun weg hierin te vinden.”

Bekijk de volledige referentie
José Perik
Directeur Jansen & De Wit

”De samenwerking met Nocore is erg prettig: er is veel aandacht voor goede support en ze hebben veel kennis over de branche. Zij zijn altijd bereikbaar en er wordt direct geacteerd.”

Bekijk de volledige referentie
Johan Smink
Commercieel Manager Prestatie Personeelsdiensten B.V.

”Een 10 is perfect, dus dat is lastig te geven, maar absoluut een kwalitatief goede en snelle implementatie van Nocore met Plan4Flex.”

Vorige
Volgende
ISO_9001
ISO_27001