Nocore introduceert het Service kantoor

Nocore levert aan meer dan 450 schoonmaakbedrijven haar softwareoplossing en is hiermee marktleider in de schoonmaakbranche. Klanten kunnen al hun bedrijfsprocessen vergaand automatiseren, waaronder loonverwerking. Steeds meer klanten willen met name de loonverwerking niet meer zelf uitvoeren, maar uitbesteden aan een gespecialiseerde partij.

Het Service kantoor

Nocore heeft een joint venture gevormd met Fairclean. Fairclean is een administratiekantoor uit Rotterdam dat administratieve diensten aanbiedt aan schoonmaakbedrijven. Deze joint venture gaat onder naam van Nocore Fairclean B.V. het Service kantoor van Nocore worden.

Zowel bestaande als nieuwe klanten van Nocore kunnen gebruik maken van het Service kantoor. Het basistarief voor administratieve werkzaamheden bedraagt € 45,00 per uur. Klanten die al een Nocore Software licentie hebben, krijgen een korting.

Hoe werkt het?

Klanten voeren zelf de basisgegevens in, waarna het Service kantoor de administratie overneemt. Het Service kantoor verzorgt de verdere afhandeling, van loonverwerking tot de belastingaangiftes, meldingen aan het pensioenfonds, het berekenen van ziekengeld en het uitvoeren van de facturatie, als hier behoefte aan is. Het Service kantoor verwerkt alle gegevens in de financiële- en projectadministratie. Als je meer administratieve taken wilt laten uitbesteden, waaronder inkoopfacturen of bank boekingen of het verzorgen van periodieke rapportages en/of begeleiding bij belastingcontroles, dan kan Nocore Fairclean je hierbij ook ondersteunen. Vertel mij meer.

Interesse?

Neem dan contact op met ons via info@nocore.nl of bel met: 0413 242050. Wij voorzien je graag van meer informatie.

Wat zeggen je collega's?

Martijn Woudsma
Finance Manager bij People21

“Steeds weer bewijst Nocore haar partnerschap en bevestigen ze ons dat we de juiste keuze hebben gemaakt. Met dezelfde FTE hebben we 40% meer medewerkers kunnen verlonen.”

Bekijk de volledige referentie
Tom Veldman
People Professionals

“Door de fijne samenwerking met Nocore kunnen wij onze dienstverlening steeds beter en leuker maken. Dat zijn de voordelen van het afnemen van front- én backoffice bij één partij.”

Bekijk de volledige referentie
Pieter Dokter
Mede-eigenaar FVH Facility

“Nocore gaf FVH Facility structuur en efficiëntie. Een waardevolle keuze voor ons. Andere bedrijven kunnen hier ook van profiteren.”

Bekijk de volledige referentie
Laamia Elyounoussi
Eigenaresse Schone Zaak

“Voor mij is Nocore mijn ‘bijbel’ in schoonmaakbeheer. Het biedt efficiëntie en structuur. Een zegen na handmatige administratie.”

Bekijk de volledige referentie
Wilco de Vries
Directeur Orion

“Dankzij Nocore hebben we nu efficiëntie, inzicht en gemak in onze administratie. Geen discussie meer over salaris en uren.”

Bekijk de volledige referentie
Bob van der Hoeven
HSU.nl

“Wat ik zo prettig vind aan Nocore Flex is dat we alles in één hebben: planning, uren én facturatie. We hebben nu een gewoon één bedrijf als aanspreekpunt.”

Bekijk de volledige referentie
Marije van de Ven
Manager backoffice bij Balans Schoonmaak- en bedrijfsdiensten

“Met Nocore hebben we volledig gedigitaliseerde werkprocessen en één handige administratie. Een totaalproduct dat onze groei ondersteunt.”

Bekijk de volledige referentie
Erna Wijdenes
Officemanager Wijco Detachering

“Ik durf wel te zeggen dat we dankzij Nocore er met honderd procent op vooruit zijn gegaan met onze verloning. Er is zoveel kennis, zoveel controle in de software gebouwd en dit alles onder één dak.”

Bekijk de volledige referentie
Mark Tham
Directeur van Meijer Multicleaning

“Nocore Facilitair is overzichtelijk, tijdbesparend en ik zou niet meer anders willen werken. Het biedt efficiëntie en inzicht.”

Bekijk de volledige referentie
Orhan Parlamis
Managing director van Atik Uitzendbureau

“We hebben uiteindelijk voor Nocore Flex gekozen, omdat er een perfecte, directe koppeling met Plan4Flex is.” Dat geeft ons veel tijdswinst en gebruikersgemak.”

Bekijk de volledige referentie
Marianne van Dijke
Medewerker binnendienst Toekomst Schoonmaakbedrijven

“We hebben dankzij de software en apps van Nocore al veel bedrijfsprocessen kunnen digitaliseren en verbeteren.”

Bekijk de volledige referentie
Dion Jansen
Directeur Kloof Zorgprofessionals

“Voor onze urenregistratie en planning waren we bij Plan4Flex aangesloten en door daar de koppeling met Nocore aan toe te voegen kunnen we een stuk efficiënter werken ”

Bekijk de volledige referentie
Jaimie Fambach
Teamleider Specialisten en Manager Facilitydesk MAS dienstverleners

‘’Dankzij het digitaliseren van werkbonnen besparen we veel tijd waardoor er minder van de marge af wordt gesnoept.’’

Bekijk de volledige referentie
Andrew Zwaarts
Mede-oprichter Uitzendbureau 24/7 drive

“De software van Nocore heeft geholpen om als bedrijf te groeien. Het totaalpakket zorgt voor veel minder administratieve rompslop en dus tijdswinst, die we weer kunnen steken in onze kernactiviteiten.”

Bekijk de volledige referentie
Anita Giesen
Giesen Facilities

”Het werkt erg eenvoudig. Via de portal op de website maak je gemakkelijk het ticket aan en onze medewerkers weten hun weg hierin te vinden.”

Bekijk de volledige referentie
José Perik
Directeur Jansen & De Wit

”De samenwerking met Nocore is erg prettig: er is veel aandacht voor goede support en ze hebben veel kennis over de branche. Zij zijn altijd bereikbaar en er wordt direct geacteerd.”

Bekijk de volledige referentie
Johan Smink
Commercieel Manager Prestatie Personeelsdiensten B.V.

”Een 10 is perfect, dus dat is lastig te geven, maar absoluut een kwalitatief goede en snelle implementatie van Nocore met Plan4Flex.”

Vorige
Volgende
ISO_9001
ISO_27001