headerslide

Nocore Facilitair

Nocore Facilitair biedt schoonmaakbedrijven, glazenwassers en specialistisch reinigingsbedrijven een volledig geïntegreerd software systeem en aanvullende diensten. Op deze manier zorgt u ervoor dat u als schoonmaakbedrijf blijft innoveren!

Nocore Facilitair biedt schoonmaakbedrijven, glazenwassers en specialistisch reinigingsbedrijven een volledig geïntegreerd software systeem, waarmee bedrijven hun commerciële, operationele en financiële processen waaronder loonverwerking volledig kunnen automatiseren.

Nocore Facilitair Workflow
Via de onderstaande workflow heeft u inzichtelijk welke processen en modules Nocore kan ondersteunen in haar software.

Nocore Facilitair - Software voor schoonmaakbedrijven

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

Enkele modules

De software kan uitgebreid worden met extra modules, zoals: Aanmaningen, Incasso en Ploegenplanning. Wilt u meer informatie, vraag dan een demo aan.

Het Service kantoor

U kunt ook gebruik maken van het Full Service model. Hierbij kunt u uw loonverwerking of volledige back office uitbesteden aan het Service kantoor van Nocore. U hoeft geen kennis meer te hebben van de software maar u voert in Nocore Online de basisgegevens in. Hierna verzorgt het Service kantoor de verdere afhandeling, waaronder de verwerking van de gegevens in uw financieel pakket.

Lees meer over het Service kantoor

Nocore Online

In Nocore Online beschikken al uw medewerkers en klanten over een eigen inlog op uw eigen portaal en kunnen direct gebruik maken van Nocore Online. De eigen online werkplek inclusief al uw gegevens en bedrijfsapplicaties bevindt zich daar waar u wilt: op kantoor, onderweg of thuis en dat vanaf bijvoorbeeld een laptop, tablet, smartphone of desktop computer.

Na het inloggen op uw eigen homepage, heeft u toegang tot uw portaal, medewerkers, opdrachtgevers en uw projecten. Met Nocore Online kunt u plaats en tijd onafhankelijk werken. Hiermee creëert u meer flexibiliteit, productiviteit en kostenbesparing voor uw medewerkers en organisatie.

Daarnaast voldoet Nocore Online aan de hoogste eisen op het gebied van compliance, privacy en informatie beveiliging.

Nocore Online ondersteunt u met uw ambities en met Nocore Online bent u klaar voor de toekomst!

Nocore FacilityApps

Schoonmaakbedrijven hebben steeds meer de behoeften om hun werkprocessen vergaand te digitaliseren. Nocore is een intensieve samenwerking aangegaan met FacilityApps. FacilityApps levert apps waarmee klanten hun werkvloer processen optimaal kunnen automatiseren op locatie. Door deze samenwerking bundelen Nocore en Facility Apps hun krachten, capaciteit en branchekennis, waarmee nog beter en sneller op de wensen van u kunnen inspelen. Directeur Dirk Tuip van Facility Apps over de samenwerking: “Het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt in samenwerking met Nocore. Hierdoor is objectdata, persoonsdata en documenten beschikbaar gekomen in onze app. De laatste ontwikkeling hierin is de werkbon-app. Zo kan in de Nocore-ERP een werkbon worden aangemaakt, via FacilityApps naar uitvoerende schoonmaker/medewerker van schoonmaakbedrijf worden gestuurd. Om vervolgens, na afronding, naar Nocore terug te sturen voor facturatie. Eén systeem voor het kantoor en één app voor de schoonmaker, via onzichtbare koppelingen werkbaar gemaakt.”

Wilt u meer weten over de apps? Vraag een demo aan!

Implementatie

Middels een Turn Key implementatie, zorgen wij voor een snelle en efficiënte implementatie waarbij uw organisatie minimaal wordt belast. Na een zorgvuldig intake gesprek richten wij op basis van onze branche ervaring het software pakket volledig naar uw wensen in. Wanneer de data zijn geconverteerd is het nieuwe systeem klaar voor gebruik. Met een korte maar intensieve cursus worden uw medewerkers getraind in het gebruik van de software, waarna men aan de slag kan.

Na de implementatie

Onze Support Desk staat tijdens kantooruren klaar voor vragen en ondersteuning en middels een uitgebreide release notes en werkinstructies, die zijn opgenomen in een knowledge base, worden gebruikers maximaal ondersteunt. U kunt altijd terug vallen op onze service afdeling. Deze afdeling verzorgt voor u, bij calamiteiten, tijdelijk of structureel de loonverwerking en facturering waardoor uw primaire processen altijd doorgang vinden. Uw continuïteit is dus altijd gegarandeerd. Na de implementatie kunnen klanten onbeperkt gebruik maken van de knowledge base en het trainingsprogramma. Het trainingsprogramma bestaat uit product- en kennis trainingen en Workshops en het volledige traininigsprogramma van Nocore Academy vindt u hier.

Trainingen

Bij de product- en kennis trainingen worden gebruikers getraind in het gebruik van de software. Om een goede interactie te krijgen met de gebruikers bestaan de product- en kennis trainingen uit maximaal 10 deelnemers. Zo leert Nocore ook van haar gebruikers en kunnen wij goede ideeën meenemen in de verdere ontwikkeling van onze software, hierdoor hebben onze gebruikers direct invloed op de verdere ontwikkeling van onze software. Het trainingsprogramma bestaat uit product- en kennis trainingen en Workshops en het volledige trainingsprogramma van Nocore Academy vindt u hier.

Nocore Cloud

ICT hoort het leven makkelijker te maken, zodat u kunt werken op een manier die volledig bij u past. Nocore Cloud zorgt ervoor dat u zich volledig kunt focussen op uw primaire business en dat de applicaties u optimaal daarbij faciliteren. Met de Cloud diensten van Nocore zijn al uw belangrijke bestanden veilig opgeslagen, bent u beschermd tegen de meeste bedreigingen, waaronder ransomware en is uw data, conform de AVG wetgeving, beschermd. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken over uw internetveiligheid en kunt u zich volledig richten op uw bedrijfsdoelstellingen.

De voordelen van Nocore Cloud voor u op een rijtje:

  • Nocore biedt een gegarandeerde beschikbaarheid van minimaal 99,995%;
  • U bent beschermd tegen de meeste bedreigingen;
  • Het Supportteam van Nocore cloud bestaat uit ICT- en branche specialisten;
  • Uw bestanden, gegevens én back ups staan veilig opgeslagen in de Microsoft Azure Cloud (Regio West Europa, locatie Amsterdam);
  • Nocore beschikt over de ISO-9001 en ISO-27001 certificaten.

Deze bedrijven gingen u voor

Pieter Dokter
Mede-eigenaar FVH Facility

“Nocore gaf FVH Facility structuur en efficiëntie. Een waardevolle keuze voor ons. Andere bedrijven kunnen hier ook van profiteren.”

Bekijk de volledige referentie
Laamia Elyounoussi
Eigenaresse Schone Zaak

“Voor mij is Nocore mijn ‘bijbel’ in schoonmaakbeheer. Het biedt efficiëntie en structuur. Een zegen na handmatige administratie.”

Bekijk de volledige referentie
Wilco de Vries
Directeur Orion

“Dankzij Nocore hebben we nu efficiëntie, inzicht en gemak in onze administratie. Geen discussie meer over salaris en uren.”

Bekijk de volledige referentie
Marije van de Ven
Manager backoffice bij Balans Schoonmaak- en bedrijfsdiensten

“Met Nocore hebben we volledig gedigitaliseerde werkprocessen en één handige administratie. Een totaalproduct dat onze groei ondersteunt.”

Bekijk de volledige referentie
Mark Tham
Directeur van Meijer Multicleaning

“Nocore Facilitair is overzichtelijk, tijdbesparend en ik zou niet meer anders willen werken. Het biedt efficiëntie en inzicht.”

Bekijk de volledige referentie
Marianne van Dijke
Medewerker binnendienst Toekomst Schoonmaakbedrijven

“We hebben dankzij de software en apps van Nocore al veel bedrijfsprocessen kunnen digitaliseren en verbeteren.”

Bekijk de volledige referentie
Jaimie Fambach
Teamleider Specialisten en Manager Facilitydesk MAS dienstverleners

‘’Dankzij het digitaliseren van werkbonnen besparen we veel tijd waardoor er minder van de marge af wordt gesnoept.’’

Bekijk de volledige referentie
Anita Giesen
Giesen Facilities

”Het werkt erg eenvoudig. Via de portal op de website maak je gemakkelijk het ticket aan en onze medewerkers weten hun weg hierin te vinden.”

Bekijk de volledige referentie
Vorige
Volgende
Energie-efficiëntieklasse D C B A E F G