headerslide

Het hele schoonmaakproces efficiënt inrichten

scroll verder

Onze software voor schoonmaakbedrijven is speciaal ontworpen om elk aspect van jouw bedrijfsvoering te stroomlijnen. Van salarisadministratie en financiële verslaglegging tot relatiebeheer en urenregistratie. Ontdek hoe onze software je kan helpen bij het efficiënt inrichten van je bedrijfsprocessen.

Waarom Nocore?

Kennis van de markt

Klanten actief betrekken

Hoog
servicelevel

Onze oplossingen

Met Nocore maak je jouw ambitie waar! Wij bieden complete softwareproducten en diensten die specifiek gericht zijn op de schoonmaakbranche.  

Met de schoonmaak software van Nocore richt je het gehele schoonmaakproces efficiënt in, van de eerste klantaanvraag tot de definitieve factuur. Vermijd omslachtige en tijdrovende administratieve taken en dubbele gegevensinvoer. Pas automatisch de cao-regels toe en beheer al jouw schoonmaakprocessen eenvoudig via onze operationele apps. Zo kun jij je blijven focussen op de kernactiviteiten en de groei van je bedrijf. Samen met Nocore ben je klaar voor de toekomst. 

+500 klanten groeien mee 12 jaar ervaring in software

Oplossingen voor de schoonmaakbranche

Het commerciële proces begint bij de inventarisatie van de wensen van de klant en eindigt bij de registratie van contract- en tariefafspraken. Nocore maakt het hele proces efficiënt en overzichtelijk, zodat je altijd up-to-date bent en je klanten snel en professioneel kunt bedienen.

Registratie van nieuwe klanten in het contractsysteem: voeg nieuwe klanten eenvoudig toe en houd al hun gegevens centraal bij. Ook je operationele en financiële processen zijn geholpen met deze eenmalige registratie, doordat je altijd de juiste gegevens bij de hand hebt.

Inventarisatie bij de klant: breng de wensen en behoeften van je klant in kaart met een gestructureerde inventarisatie. Verwerk de klantgegevens direct in het systeem.

Opstellen en versturen van offertes: vertaal de wensen naar een op maat gemaakte offerte. Maak professionele offertes aan en verstuur deze direct vanuit het systeem. Houd de status van offertes eenvoudig bij.

Beheer van contract- en tariefafspraken: leg alle afspraken vast zodat je altijd inzicht hebt in de geldende tarieven en contractvoorwaarden, voor een soepel verloop van de samenwerking.

Het operationele proces omvat de dagelijkse planning en uitvoering van schoonmaakactiviteiten, inclusief het beheer van middelen, uren en werkbonnen. Met de software van Nocore zorg je ervoor dat je flexibel en efficiënt kunt plannen, en dat de uitvoering altijd nauwkeurig wordt bijgehouden.

Beheer van dagelijkse schoonmaakactiviteiten: organiseer en monitor de dagelijkse schoonmaaktaken met onze software voor maximale efficiëntie. Alle taken worden op deze manier optijd en volgens de juiste standaarden uitgevoerd.

Planning van werkzaamheden en middelen: zorg dat je altijd de juiste medewerkers en materialen op de juiste plaats hebt. Dit voorkomt vertragingen en zorgt voor een soepele uitvoering van de schoonmaakactiviteiten.

Urenregistratie en controle: houd alle gewerkte uren nauwkeurig bij voor een correcte salarisberekening. Je kunt de uren eenvoudig digitaal registreren. Zo voorkom je dubbele invoer in het backofficesysteem en slordige fouten. Dan weet je zeker dat je medewerkers een eerlijke beloning ontvangen.

Kwaliteitscontrole: maak de controle van het geleverde werk een eenvoudige taak met het kwaliteitssysteem (DKS) van Nocore. Met deze geïntegreerde oplossing werk je transparant naar je klanten en externe partijen en voldoe je aan de kwaliteitsnormen voor de schoonmaakindustrie.

Beheer van laagfrequente en incidentele opdrachten: plan en beheer ook minder frequente of incidentele taken efficiënt met digitale werkbonnen en ons efficiënte planningssysteem.


Operationele apps

Met onze operationele apps van Nocore FacilityApps beheer je eenvoudig de dagelijkse en incidentele schoonmaakactiviteiten, direct vanaf de werkvloer. Dit vermindert de administratieve last en maakt het proces efficiënter.

Het personeelsproces richt zich op de administratie van personeel, de werving en inschrijven van nieuwe medewerkers, het behouden en binden en de planning van schoonmaakpersoneel.

Personeelsadministratie en verzuimregistratie: beheer alle gegevens van je personeel centraal, inclusief verzuimregistratie. Daarnaast kun je de voortgang van opleidingen en cursussen van je medewerkers bijhouden, zodat je de kwaliteit van je dienstverlening hoog houdt.

Werving en inschrijven van nieuwe medewerkers: automatiseer al je wervingsprocessen binnen je schoonmaakbedrijf en registreer de gegevens van nieuwe medewerkers automatisch in het systeem.

Behoud en binden van schoonmaakpersoneel: met onze speciale medewerkers app houd je medewerkers op de hoogte en zorg je voor een goede onboarding van nieuw personeel. Maak relevante documenten en werkinstructies beschikbaar en deel nieuwsberichten. Daarnaast kunnen medewerkers direct loonstroken en de planning inzien, verlofaanvragen indienen en uren accoderen.

Planning van medewerkers: Maak gebruik van een geavanceerd planbord voor een efficiënte inzet van je personeel. Dit zorgt voor een optimale verdeling van taken en middelen.

Het financiële proces omvat alles van salarisadministratie tot facturatie en boekhouding. Met Nocore heb je altijd inzicht in je financiële situatie en kun je efficiënt en accuraat werken, inclusief het verwerken van loonbeslagen en automatische incasso’s.

Salarisadministratie volgens de schoonmaak cao: zorg voor correcte en tijdige salarisuitbetalingen, volledig conform de schoonmaak cao, inclusief pensioenadministratie

Facturatie en e-facturatie: automatiseer je facturatieprocessen voor een snellere en nauwkeurigere verwerking. Dit vermindert de kans op fouten en versnelt de betalingen. Automatisch daarnaast de export van facturatiegegevens in XML/UBL formaat.

Boekhouding en financiële verslaglegging: houd je financiële administratie op orde met uitgebreide boekhoudmogelijkheden. Dit geeft je een helder inzicht in je financiële gezondheid.

Beheer van inkoop, activa en materialen: registreer en beheer al je aankopen, activa en gebruikte materialen overzichtelijk. Dit helpt om kosten te beheersen en middelen efficiënt te gebruiken.

Automatische incasso en telebankieren: maak gebruik van automatische incasso’s en elektronische bankkoppelingen voor efficiënt betalingsverkeer. Dit zorgt voor een soepele afhandeling van betalingen en vermindert de administratieve last.

Management Informatie Systeem (MIS): maak gedetailleerde financiële overzichten en data op operationeel niveau. Je krijgt hiermee inzicht tot op het laagste niveau van je organisatie. Of je nu een rendementsanalyse wilt maken op het niveau van een rayon, een klant, project, activiteit of een specifieke werkbon.

Maak gebruik van onze slimme rapportagetool en interactieve PowerBI Dashboards om op basis van data beslissingen te nemen en je bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Lees verder

Spannend om over te stappen?

Dat snappen we! Daarom luisteren we goed naar jouw wensen en behoeften tijdens een zorgvuldig intakegesprek. Met een consultant aan je zijde starten we een goed doordacht proces om de software in fases in jouw bedrijfsvoering te implementeren. Hierdoor wordt je organisatie minimaal belast en ben je helemaal klaar wanneer het systeem live gaat.

Ons overstapproces

Fase 1:

Intake & analyse

We beginnen met een grondige analyse van jouw behoeften en huidige processen.

Benieuwd naar de
volgende fase?

Lees meer

Job Nocore

Stel ons je vraag!

Ontdek wat Nocore voor jou kan betekenen.

Neem contact met ons op >

Eén centrale online werkplek

Met Nocore Online heb je alles wat je nodig hebt voor jouw bedrijf in één geïntegreerd online pakket. Medewerkers, sollicitanten en klanten kunnen met een eigen inlogportaal eenvoudig inloggen via hun computer, tablet of mobiel. Creëer een flexibele werkplek, werk productiever en bespaar tijd en kosten voor jouw organisatie.

Digitale urenregistratie
Verwerk uren digitaal en vervang papieren urenregistratie en handmatige invoer in Nocore Facilitair.

Inschrijven medewerkers
Schrijf nieuwe medewerkers digitaal in, inclusief identiteitscontrole en digitaal ondertekenen van arbeidsovereenkomsten.

Klantportal
Geef klanten toegang tot facturen, openstaande posten, werkbonnen en andere documenten. Klanten kunnen ook meldingen aanmaken en berichten ontvangen.

M-Pages
Maak Nocore Online toegankelijk via smartphone of tablet voor snelle toegang tot actuele informatie.

Waarom kiezen voor Nocore Schoonmaak?

Nocore begrijpt de unieke uitdagingen van de schoonmaakbranche. Onze software biedt een compleet pakket om je bedrijfsprocessen te optimaliseren. Plan een gratis demo en ontdek de voordelen voor jouw bedrijf.

Samen met partners een totaalpakket voor jouw schoonmaakbedrijf

In samenwerking met verschillende partners biedt Nocore een oplossing zodat je het hele schoonmaakproces efficiënt in kunt richten. Dit maakt de software van Nocore zeer volledig.

Meer dan 500 organisaties groeien met Nocore

Wij zijn trots op de vele schoonmaakbedrijven die gebruik maken van onze software. Onze klanten variëren van kleine lokale bedrijven tot grote nationale spelers. Benieuwd naar wat ze over ons zeggen? Klik hier!

Pieter Dokter
Mede-eigenaar FVH Facility

“Nocore gaf FVH Facility structuur en efficiëntie. Een waardevolle keuze voor ons. Andere bedrijven kunnen hier ook van profiteren.”

Bekijk de volledige referentie
Laamia Elyounoussi
Eigenaresse Schone Zaak

“Voor mij is Nocore mijn ‘bijbel’ in schoonmaakbeheer. Het biedt efficiëntie en structuur. Een zegen na handmatige administratie.”

Bekijk de volledige referentie
Wilco de Vries
Directeur Orion

“Dankzij Nocore hebben we nu efficiëntie, inzicht en gemak in onze administratie. Geen discussie meer over salaris en uren.”

Bekijk de volledige referentie
Marije van de Ven
Manager backoffice bij Balans Schoonmaak- en bedrijfsdiensten

“Met Nocore hebben we volledig gedigitaliseerde werkprocessen en één handige administratie. Een totaalproduct dat onze groei ondersteunt.”

Bekijk de volledige referentie
Mark Tham
Directeur van Meijer Multicleaning

“Nocore Facilitair is overzichtelijk, tijdbesparend en ik zou niet meer anders willen werken. Het biedt efficiëntie en inzicht.”

Bekijk de volledige referentie
Marianne van Dijke
Medewerker binnendienst Toekomst Schoonmaakbedrijven

“We hebben dankzij de software en apps van Nocore al veel bedrijfsprocessen kunnen digitaliseren en verbeteren.”

Bekijk de volledige referentie
Jaimie Fambach
Teamleider Specialisten en Manager Facilitydesk MAS dienstverleners

‘’Dankzij het digitaliseren van werkbonnen besparen we veel tijd waardoor er minder van de marge af wordt gesnoept.’’

Bekijk de volledige referentie
Anita Giesen
Giesen Facilities

”Het werkt erg eenvoudig. Via de portal op de website maak je gemakkelijk het ticket aan en onze medewerkers weten hun weg hierin te vinden.”

Bekijk de volledige referentie
Vorige
Volgende

Het laatste nieuws over de schoonmaakbranche

Release Events
21-10-2024

Nocore Release Events 2024

Dit wil je niet missen! We pakken groots uit tijdens onze Nocore Release Events en nodigen je graag uit om erbij te zijn! Voorheen bekend als de Superuser-bijeenkomst, maar...

Webinar Arno
21-10-2024

Webinar ItsClean terugkijken: Klantportaal en Accountmanagersportaal

Ben je op zoek naar manieren om je klantcontacten nog beter te onderhouden? Tijdens het webinar op woensdag 25 september bespraken we hoe je met het Klantportaal, Accountmanagersportaal en...

Webinar digitale werkbon en mobiele planning
26-06-2024

Webinar ItsClean terugkijken: digitale werkbon en mobiele planning

Bekijk onze webinar terug over Digitale Werkbon en Mobiele Planning! Ontdek hoe je laagfrequente werkzaamheden efficiënt kunt inrichten. Met onze Mobiele Planning heb je altijd overzicht van waar jouw...

Neem contact met ons op

Heb je vragen of wil me graag wat meer informatie ontvangen? Neem gerust contact met ons op en we kijken samen naar de mogelijkheden. Ontdek wat Nocore voor jouw organisatie kan betekenen!

ISO_9001
ISO_27001