Werk je nog met papieren werkbonnen voor schoonmaakklussen die incidenteel voorkomen? Dat kan een stuk makkelijker, efficiënter en productiever met digitale werkbonnen van Nocore Facility Apps.
Onze klanten die gebruik maken van deze module geven aan dat zij hier 10 tot 15 minuten per werkbon mee besparen.
Start vandaag nog met het digitaliseren van jouw werkbonnenproces en bespaar direct veel tijd en kosten!
Met digitale werkbonnen maakt jou werkbonnen voor incidentele werkzaamheden digitaal aan in Nocore facilitair en koppelt je deze aan de app. Dit werkt in principe hetzelfde als papieren werkbonnen, maar dan veel makkelijker.
Door het proces te digitaliseren werk je niet meer met losse papieren die kwijt of beschadigd kunnen raken. Bovendien koppel je de gegevens direct aan jouw andere administratieve processen. Dit zorgt voor een snellere doorlooptijd in de verwerking van werkbonnen en minder kans op fouten in de administratie.
De voordelen op een rij:
Stuur digitaal aangemaakte werkbonnen in Nocore Facilitair direct door naar het planbord werkbonnen. Hier kun je met het handige drag & drop systeem de werkbon eenvoudig naar de gewenste datum en tijd slepen. Zet de werkbon eerst in concept neer en markeer het later als definitief. Met de overzichtelijke planningsmodule ziet de backoffice in één oogopslag welke werkzaamheden nog ingepland moeten worden en welke medewerkers beschikbaar zijn voor de uitvoering.
Hiermee zijn Excel-documenten verleden tijd!
Vanuit Nocore facilitair stuur je de gegevens eenvoudig door naar één of meerdere uitvoerders. Zo hebben medewerkers direct alle relevante gegevens over de klus paraat in de app.
De werkbon hoeft niet meer uit te worden geprint en de medewerker hoeft de bon niet op te komen halen op kantoor. Dat bespaart je veel tijd, en dus geld.
Medewerkers en onderaannemers kunnen vervolgens de uren die ze aan de taak hebben besteed direct invoeren in de app. Ook foto’s, opmerkingen en een handtekening voor voltooiing van de werkzaamheden kunnen zij direct in de app zetten.
Zo kun je gemakkelijk monitoren wat de status is en heb je altijd een real-time inzicht in openstaande en afgeronde werkbonnen.
Bovendien zijn de ingevoerde gegevens direct gekoppeld aan het verlonings- en facturatiesysteem. Dus geen handmatige invoer meer nodig vanaf (onleesbare) papieren en geen last van overtypfouten. Daardoor kun je sneller factureren (= een snellere cashflow).
Direct inzicht krijgen in de tijd en kosten die je bespaart met digitale werkbonnen? Gebruik daarvoor de rekentool op deze pagina. Je kunt ook direct een (online) afspraak inplannen met een van onze adviseurs voor een vrijblijvende demo.
Jaimie Fambach, medewerker MAS Dienstverleners BV: ‘’Papieren werkbonnen komen op een grote stapel in het archief die na verloop van tijd weg wordt gegooid. Door alles digitaal te documenteren kun je gegevens altijd eenvoudig terugvinden. Dit gaat schelen bij alle processen, zoals de facturatie, urenregistratie en de verloning.’’