headerslide

Klantportaal en support Nocore

Als gebruiker (user) krijgt u een inlogaccount voor het Nocore Klantportaal. In dat klantportaal kunt u incidenten indienen die vervolgens door onze medewerkers snel worden opgepakt en beantwoord. U kunt ook bellen naar 0900-66 23 53 9 voor Nocore Support waarbij u direct een consultant aan de lijn krijgt.
Het Nocore Klantportaal bevat:

  • Nocore Academy met een uitgebreid cursusprogramma
  • Werkinstructies van werkprocessen
  • Knowledge base waar u zelf oplossingen kunt vinden voor uw vraagstuk
  • Overzicht van alle uitgebrachte releasenotes
  • Overzicht van alle uitgebrachte nieuwsbrieven
  • Instructiefilms van modules en werkprocessen
  • Belangrijke aankondigingen/nieuws
  • Het portaal bevat een supportdesk waar u incidenten kunt indienen

Als uitgebreider onderdeel van Nocore Support kunt u, buiten het Nocore Klantportaal, altijd een beroep doen op onze consultants. Zij kunnen u online of bij u op locatie ondersteuning bieden. Niet alleen voor het gebruik van de software, maar ook voor ondersteuning bij controles van fiscus, pensioenuitvoerders en andere instanties.


Voor klanten met vragen

Voor niet klanten met vragen


Ook kunt u hier gemakkelijk de uitgebreide werkinstructie downloaden betreffende ons Nocore Klantportaal.


Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen!

Wat zeggen je collega's?

Energie-efficiëntieklasse D C B A E F G