headerslide

MyDesk: CRM voor Flex en Schoonmaak

Heeft u een salesteam en bent u nog op zoek naar aanvullende commerciële software om de werkzaamheden goed in te richten? Dan hebben wij voor u de oplossing!

Nocore biedt in samenwerking met strategisch partner Blisss MyDesk CRM aan: een gebruiksvriendelijke CRM oplossing waarmee u salesactiviteiten gemakkelijk bijhoudt en verkoopresultaten direct inzichtelijk maakt. Het resultaat? Meer overzicht en meer omzet.

Nocore gelooft in het maximaal automatiseren en optimaliseren van processen op het gebied van verkoop. MyDesk maakt het mogelijk om het traject van prospect naar tevreden klant perfect bij te houden in één overzichtelijke omgeving, zonder dat hier veel administratief werk tegenover staat. MyDesk dient als uitbreiding op de aanwezige CRM-functionaliteiten binnen Nocore Flex en Nocore Facilitair. Door de geïntegreerde koppeling met de software van Nocore profiteert u als klant direct van de voordelen die MyDesk biedt.

Voordelen MyDesk voor klanten van Nocore:

  • Koppeling met Nocore software: klantendatabase waarmee u direct aan de slag kunt, zonder dubbele invoer
  • New business organiseren met een gebruiksvriendelijk CRM systeem
  • Bestaande relaties en prospects d.m.v. een vaste frequentie contacteren (+ reminder wanneer klanten te lang wachten op een contactmoment)
  • Mobiele applicatie voor onderweg: altijd en overal uw CRM bij de hand
  • Gemakkelijk verkoopresultaten meten en visualiseren in overzichtelijke salesrapportages
  • Een efficiënte salesplanning maken met de routeplanner en agendakoppeling
  • Ingevoerde data vanuit CRM direct exporteren naar Excel

Efficiënte salesplanning

Mis geen verkoopkans

Automatische rapportages

Hoe werkt MyDesk in de praktijk?

Voor verkopers/accountmanagers

Door het instellen van een vaste contactfrequentie, krijgt de verkoper/accountmanager een seintje wanneer hij weer contact moet opnemen met een klant of prospect. Hierdoor verliest het salesteam klanten en prospects nooit uit het oog. Plant de verkoper/accountmanager een bezoek bij een bedrijf? Dan ziet hij automatisch welke bedrijven er in de buurt zitten. Na het accountbezoek wordt het bezoekverslag binnen 3 minuutjes ingesproken in de CRM app, waarna het hele salesteam direct op de hoogte is van de gemaakte afspraken en de verkoopkansen die spelen. Ook de binnendienst kan het klantcontact en de taken die daaruit voortkomen eenvoudig vastleggen in MyDesk. Het management wordt automatisch op de hoogte gehouden met overzichtelijke rapportages.

Voor managers en leidinggevenden

De manager kan ieder moment van de dag zien welke deals er gaan vallen, wat er is besproken met prospects en klanten en in hoeverre het salesteam op schema loopt voor het behalen van de doelstellingen. Dagelijks ontvangt de manager een handige rapportage over de verrichte werkzaamheden en de voortgang in zijn mail. Daarnaast heeft de manager met één klik heldere visuele rapportages van de actuele omzetcijfers. Op deze manier houdt hij zicht op het salesproces en kan hij snel bijsturen. Zo wordt het eindelijk mogelijk om beslissingen te nemen op basis van cijfers.

Weten hoe MyDesk CRM uw organisatie kan helpen aan meer omzet en overzicht? Plan dan nu een gratis demo in.

Wat zeggen je collega's?

Energie-efficiëntieklasse D C B A E F G