Ben je op zoek naar manieren om je klantcontacten nog beter te onderhouden?
Tijdens het webinar op woensdag 25 september bespraken we hoe je met het Klantportaal, Accountmanagersportaal en Berichtenportaal van ItsClean jouw bedrijfsprocessen nog eenvoudiger kunt maken.
In dit webinar laten we zien hoe je met het Klantportaal jouw klanten direct inzicht geeft in hun eigen gegevens, facturen en diensten. Ook kunnen ze berichten en bestelling plaatsen in het Klantportaal. Geen tussenpersonen meer, maar alles overzichtelijk en digitaal vastgelegd. Het Accountmanagersportaal komt ook aan bod. Laat je medewerkers klantinformatie gemakkelijk onderweg inzien en bewerken, vragenlijsten afnemen en bezoekverslagen opstellen. Allemaal op één plek. Tot slot nemen we het Berichtenportaal door. Dat zorgt voor heldere en snelle communicatie tussen alle betrokken partijen.
Webinar ItsClean gemist?
Heb je het webinar gemist? Je kunt via onderstaande knop de opname terugkijken.
Wat kun je verwachten?
Het biedt de perfecte gelegenheid om de tools te ontdekken die jouw bedrijfsprocessen kunnen verbeteren. Je krijgt praktische tips die direct toepasbaar zijn voor jouw organisatie. Zo kun jij je klant contacten nog beter onderhouden.
Contact
Heb je nog vragen of wil je weten wat Nocore voor jou kan betekenen? Neem dan gerust contact met ons op!