’In contact met onze klanten’’ en verdere professionalisering van Nocore zijn één van onze belangrijkste pijlers in 2019. Om dit in goede banen te leiden heeft Nocore een nieuwe afdeling opgericht: “Accountbeheer”.
Wij willen goed op de hoogte blijven van het reilen en zeilen van onze klanten, maar ook ontdekken op welke vlakken wij ons kunnen verbeteren. Wij monitoren onze dienstverlening om u, in de breedste zin van het woord, nog beter van dienst te kunnen zijn. De afdeling Accountbeheer heeft een coördinerende rol binnen de Nocore organisatie. Bij klachten of vragen over onze producten en diensten kunt u zich rechtstreeks wenden tot onze afdeling.
Wat kunt u van ons verwachten?
• Vanuit Nocore een regelmatig accountoverleg;
• Afhandeling van klachten over onze diensten, producten of partners;
• Informatie over ontwikkelingen bij Nocore (Organisatie, Producten en Diensten);
• Monitoren van onze eigen organisatie t.a.v. klant tevredenheid.
Schroom niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn er voor u en helpen u graag. Tijdens kantooruren zijn wij te bereiken via: 0413-242050 (vragen naar de afdeling accountbeheer) of u kunt ons rechtstreeks mailen via: verkoop@nocore.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op.
Wij wensen ons nieuwe afdeling heel veel succes toe!