Wij vragen jouw aandacht voor het volgende bericht in verband met de maatregelen/adviezen rondom het Coronavirus.
Geachte klant,
Wij vragen jouw aandacht voor het volgende bericht.
In verband met de maatregelen/adviezen die de overheid gecommuniceerd heeft met betrekking tot het Coronavirus, zal ook Nocore helaas haar maatregelen moeten treffen. Om de kans op besmetting of verspreiding van het coronavirus te verkleinen, dienen ook werknemers van Nocore zoveel mogelijk vanuit huis te werken.
Wat betekent dit voor jou?
Supportdesk
1. 0900-consultancy nummer wordt tijdelijk gesloten, in verband met thuiswerken door Nocore medewerkers.
2. Incidenten kunnen via jouw klantenportaal (support.nocore.nl) ingediend worden.
3. Bij cruciale stagnatie van de verloning en/of storingen in Nocore Datacenter kun je bellen met:
Binnen kantooruren: 0413 – 242 050
Buiten kantooruren: 0413 – 245 666 (Noodnummer)
Uiteraard doen we ons uiterste best, om vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en daar waar mogelijk ook telefonisch contact met je op te nemen.
Consultancy op locatie
1. Helaas kunnen afspraken op locatie tot minimaal 6 april niet door gaan. Uiteraard zal hierover contact met je worden opgenomen.
Werkgroepen/trainingen/bijeenkomsten
1. Alle werkgroepen, trainingen en bijeenkomsten zijn vanaf heden tot minimaal 6 april geannuleerd. Over eventuele nieuwe data hiervoor, zullen we je informeren.
Nocore doet haar uiterste best om haar dienstverlening richting jou te continueren en te waarborgen.
Indien je naar aanleiding van deze informatie nog vragen heeft, kun je contact opnemen met de Binnendienst via jouw klantenportaal.
Met vriendelijke groet,
Nocore