headerslide

Nocore ItsClean portaloverzicht

ItsClean biedt in haar productlijn diverse online portals aan. Deze portals kunnen worden gebruikt door bijvoorbeeld de rayonleiding/objectleiding, werknemers en/of klanten. Op deze manier heeft u de mogelijkheid om een gedeelte van uw werkzaamheden online te doen. Doordat onze online portals een breed scala aan mogelijkheden bieden, hoeven deze gebruikers niet meer in ItsClean. De gebruikers hebben alles  bij de hand wat zij voor hun werk nodig hebben.
Het was nog nooit zo gemakkelijk om uren te accorderen, relatiegegevens te verwerken, medewerker gegevens en projecten in te zien of allerlei verschillende formulieren aan te maken. Alles wat zij in deze portals invoeren staat ook direct in de backoffice. Hierdoor wordt dubbel werk voorkomen.

De portals zijn, uiteraard met het gebruik van internet, op te roepen op bijna elke laptop, tablet en smartphone. Hierdoor zijn deze gemakkelijk op elke locatie te bereiken.
Onderstaand hebben we onze portals uiteengezet met een korte omschrijving per portal:

  1. Accountmanagerportal
  2. Klantenportal
  3. Personeelsportal
  4. Rayonmanagersportal
  5. Digitale werkbon
  6. Mobiele planning
  7. Digitaal logboek/werkkast
  8. Narrowcasting
  9. Sollicitatieportal

Accountmanagerportal

Deze portal is bedoeld voor de commerciële medewerkers binnen het bedrijf. Met deze portal kunnen zij gemakkelijk onderweg informatie over de klant inzien en eventueel wijzigen. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om vragenlijsten digitaal bij de klant af te nemen. Denk hierbij aan evaluatierapporten of bezoekverslagen.

Klantenportal

Het klantenportal biedt, zoals de naam al aangeeft, klanten de mogelijkheid om in te loggen op hun persoonlijke pagina. Op die pagina kunnen zij hun gegevens inzien, facturen inzien, maar ook de in ItsClean opgeslagen documenten die aan de klant getoond mogen worden.
Met het klantenportaal kunt u uw klanten inzicht geven in de werkzaamheden die u voor ze doet en welke afspraken u met elkaar heeft gemaakt. Zo zijn uw klanten altijd up-to-date. Direct inzicht in betaalde en openstaande facturen, direct communiceren met kantoor en een inzage in gewerkte uren, DKS en evaluatieformulieren zijn onderdeel van dit portaal. Ook is het mogelijk voor de klant om verzoeken achter te laten. Zo sluit u tussenpersonen uit en staat het direct digitaal genoteerd.
Wilt u graag een gratis demo van het klantenportaal?

Personeelsportal

Deze portal biedt vergelijkbare functionaliteiten als het klantenportal, maar medewerkers kunnen via dit portal hun uren ingeven of verlof aanvragen. Daarnaast kunnen zij hun werkrooster, salarisstroken en verlofspecificaties inzien en eventueel bestellingen plaatsen i.c.m. ItsTrade.
Het personeelsportaal is tegenwoordig onmisbaar. Personeelsleden kunnen makkelijk en snel via hun computer of smartphone alles inzien. Nieuwsberichten en roosters/planningen zijn altijd up-to-date in te zien. Bovendien kunnen zij hier hun eigen uren registreren, verlof aanvragen, intern communiceren en hebben ze inzage in hun persoonlijke documentatie zoals salarisstroken en jaaropgaves. Met het personeelsportaal maakt u het dus niet alleen makkelijk voor uw personeel, maar voorkomt u ook enorm veel vragen. Het personeel kan immers zélf overal bij.

Rayonmanagersportal

De rayonmangersportal biedt de rayonleiding de mogelijkheid om projecten, welke voor hun van toepassing zijn, in te zien. Ze kunnen ook de uren registreren en verlofaanvragen afhandelen, vakantieplanningen maken, periodiek DKS lopen en invullen via een tablet of smartphone en bestellingen doen i.c.m. ItsTrade.
Het rayonmanagersportaal is een must have voor rayonmanagers en objectleiders in de schoonmaakbranche! In één oogopslag heeft u alle gegevens bij de hand waaronder:

  • Klantgegevens
  • Evaluatieformulier
  • (Openstaande) facturen
  • DKS (dagelijks kontrole systeem)
  • Actielijsten
  • Verslagen
  • Planning en urenregistratie
  • Verlof goedkeuren
  • Vervanging regelen

Naast de standaardfuncties zoals het inzien van klantgegevens en een overzicht van (openstaande) facturen, bevat het rayonmanagersportaal ook evaluatieformulieren waarin de klant zijn of haar bevindingen kan noteren. Zo blijft u altijd op de hoogte van de kwaliteit die uw personeel levert. Daarnaast heeft u ook toegang tot actielijsten waarmee de manager, naast de reguliere werkzaamheden, extra werkzaamheden of bijzonderheden kan aangeven voor het personeel. Tot slot heeft u ook de mogelijkheid direct verslaglegging te doen.

Digitale werkbon

Met deze portal kan een werknemer, bijvoorbeeld een glazenwasser, hun werkopdrachten digitaal inzien en ook digitaal afmelden bij de klant. De klant kan dan ook tekenen voor de opdracht en eveneens een kopie ontvangen van de digitale werkbon.

Wilt u makkelijk, snel en bovendien digitaal te werk gaan? Geen papieren bonnen meer die u kwijtraakt of waar onduidelijk op geschreven wordt? Direct antwoord zonder fysieke documenten te overhandigen? Dan is de portal Digitale werkbon dé oplossing!

Enkele functies van de digitale werkbon zijn:

  • Een handig overzicht met informatie van de werkzaamheden;
  • Een bijgevoegde urenregistratie;
  • Een duidelijke materiaalregistratie;
  • U kunt eenvoudig foto’s toevoegen;
  • Digitaal tekenen voor akkoord.

Wilt u graag een gratis demo van de portal Digitale werkbon?

Mobiele planning

Heeft u een planning waar geen dag hetzelfde is? Waar flexibel gepland moet worden? Dan kunt u dit het beste doen via deze portal.

  • Selectie op project groep
  • Selectie op afdeling
  • Uren herverdelen onder verschillende medewerkers
  • Project van een medewerker afhalen
  • Projecten van later in de week naar voren halen.

Worden er dagelijks planningen gewijzigd? Of zijn er klanten waar flexibel gepland moet worden? Dan wilt u dit digitaal, eenvoudig en snel kunnen doen, waar ook ter wereld. Gelukkig is dat geen probleem, want daar is onze mobiele planning voor!

De mobiele planning is van alle gemakken voorzien:

  • Selectie op projectgroep
  • Selectie op afdeling
  • Uren herverdelen onder verschillende medewerkers
  • Project van een medewerker afhalen
  • Projecten verplaatsen

Wilt u graag een gratis demo van de portal Mobiele planning?

Digitaal logboek/werkkast

Wilt u graag weten wanneer uw personeel begint en wanneer deze eindigt? Een digitaal logboek bijhouden van alle werkzaamheden? Dan kunt u dit via deze manier snel en gemakkelijk doen. Denk hierbij aan:

  • Extra taken toevoegen vanaf kantoor
  • In- en uitcheck mogelijkheden op locatie
  • Afwijkingen in start en eindtijd gemakkelijk registreren.

Narrowcasting

Een digitaal planbord om realtime inzicht te hebben waar uw personeel aan het werk is.

Sollicitatieportal

Hiermee kunt u sollicitaties via de website laten lopen. Na een sollicitatie kunt u de sollicitant direct via het systeem een uitnodiging sturen of afwijzen. Na wederzijdse interesse is het ook mogelijk om deze sollicitant direct als medewerker door te voeren als personeel.

Op één plek uw sollicitaties online ontvangen en snel en overzichtelijk een voorselectie maken? Dat kan met onze sollicitatieportal. Sollicitaties kunnen eenvoudig via uw eigen website ingediend worden. In een handig overzicht kunt u makkelijk en snel een uitnodiging voor een (fysieke) afspraak versturen of de sollicitatie afwijzen. Na wederzijdse interesse kan de nieuwe medewerker direct doorgevoerd worden in het systeem. Hiermee bespaart u zowel tijd als moeite en blijven de oude én nieuwe sollicitaties overzichtelijk.

Geïnteresseerd in deze portal? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie en een gratis demo.

Energie-efficiëntieklasse D C B A E F G